O ve Ben : 6;Necip Fazıl Bütün Eserleri

Stok Kodu:
9789758180240
Boyut:
120-200-0
Sayfa Sayısı:
272
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016-12-01
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%39 indirimli
295,00
179,95
Taksitli fiyat: 3 x 59,98
Havale/EFT ile: 165,55
Bu üründen 209 adet satın alınmıştır.
9789758180240
362519
O ve Ben : 6;Necip Fazıl Bütün Eserleri
O ve Ben : 6;Necip Fazıl Bütün Eserleri
179.95
Hayatını, Abdülhakîm Arvasî Hazretleri'ni Tanıyıncaya Kadar ve Tanıdıktan Sonra diye iki ana bölüme ayıran Necip Fazıl, Efendisine doğru kendisini cezbeden hâdiseleri de mânâlandırdığı otobiyografik eseri O Ve Beni 1975'de şöyle takdim etmiştir:Bu eser, dünyaya gelişimden bugüne kadar en hususî renkleri, çizgileri ve sesleriyle hayatımın hikâyesi ve asıl O'nu tanıdıktan sonra mânasını anlamaya başladığım vücut hikmetinin bende tecelli eden yakıcı ifadesidir. Bu bakımdan, kendilerini görünceye kadar malik olabildiğim birbuçuk esere nisbetle bugün 60 cildi aşan ve hepsini birden o nura borçlu bildiğim eserler arasında, şimdikini, baş köşeye oturtulması lâzım ve en mahrem iç ve dış iklimlere doğru bir belirtiş olarak takdim ederim.Kitap, 1965 senesinde Büyük Kapı ismiyle yayınlanmıştır.
5 Okuduğum en güzel kitaplardan birisidir
5 Kitap bir otobiyografi, Necip Fazıl hayatını iki bölüme ayırıyor; Abdülhakim Arvasi ile tanışmadan öncesi ve sonrası olarak. Kitapta kendi özel hayatı çok az bir yere sahip, çoğunlukla imani yönden kendini ve Abdülhakim Arvasi’yi anlatıyor. Edebiyat dünyasından çok tanınan yazarlarla/şairlerle de olan münasebetlerinden kısa kısa bahsediyor hatta zamanında hükümet Mehmet Akif’in “İstiklal Marşı” nı beğenmemiş ve kendisinden yeni bir marş yazmasını istemişler o da “Büyük Doğu Marşı” nı yazmış ancak devlet başkanı ölünce öylece kalmış. Daha sonra kendisi Büyük Doğu’yu kurup orda yayımlamış. Bu kitabı okuduktan sonra otobiyografi okumanın yazarı tanımak açısından önemini anladım, tavsiye ederim
5 Siparişin her adımında aşama aşama bilgilendirildim, her şey çok güzeldi teşekkür ederim
Hayatını, Abdülhakîm Arvasî Hazretleri'ni Tanıyıncaya Kadar ve Tanıdıktan Sonra diye iki ana bölüme ayıran Necip Fazıl, Efendisine doğru kendisini cezbeden hâdiseleri de mânâlandırdığı otobiyografik eseri O Ve Beni 1975'de şöyle takdim etmiştir:Bu eser, dünyaya gelişimden bugüne kadar en hususî renkleri, çizgileri ve sesleriyle hayatımın hikâyesi ve asıl O'nu tanıdıktan sonra mânasını anlamaya başladığım vücut hikmetinin bende tecelli eden yakıcı ifadesidir. Bu bakımdan, kendilerini görünceye kadar malik olabildiğim birbuçuk esere nisbetle bugün 60 cildi aşan ve hepsini birden o nura borçlu bildiğim eserler arasında, şimdikini, baş köşeye oturtulması lâzım ve en mahrem iç ve dış iklimlere doğru bir belirtiş olarak takdim ederim.Kitap, 1965 senesinde Büyük Kapı ismiyle yayınlanmıştır.
Iyzico İle Öde
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
2 89,98    179,95   
3 59,98    179,95   
Yorum yaz
Mü****t A.
11.05.2026 21:37
5/5
Okuduğum en güzel kitaplardan birisidir
Di***a .
11.05.2026 21:03
5/5
Kitap bir otobiyografi, Necip Fazıl hayatını iki bölüme ayırıyor; Abdülhakim Arvasi ile tanışmadan öncesi ve sonrası olarak. Kitapta kendi özel hayatı çok az bir yere sahip, çoğunlukla imani yönden kendini ve Abdülhakim Arvasi’yi anlatıyor. Edebiyat dünyasından çok tanınan yazarlarla/şairlerle de olan münasebetlerinden kısa kısa bahsediyor hatta zamanında hükümet Mehmet Akif’in “İstiklal Marşı” nı beğenmemiş ve kendisinden yeni bir marş yazmasını istemişler o da “Büyük Doğu Marşı” nı yazmış ancak devlet başkanı ölünce öylece kalmış. Daha sonra kendisi Büyük Doğu’yu kurup orda yayımlamış. Bu kitabı okuduktan sonra otobiyografi okumanın yazarı tanımak açısından önemini anladım, tavsiye ederim
Sü****a B.
19.01.2026 12:08
5/5
Siparişin her adımında aşama aşama bilgilendirildim, her şey çok güzeldi teşekkür ederim
Kapat